65 inlägg

Det här inlägget blir det 65 inlägget enligt bloggen. Nice huh? Och vi startade bloggen den 23, inte illa säger jag bara!
Det ändå jag verkar sakna är kommentarer... KOMMENTERA?!

& min kamera laddar.. Så därför kan jag inte lägga upp några bilder heller.. :(
Så ni får vänta tills lite senare, när alla vuxna dricker sitt vin & jag går upp till datan... Ja.
Men nästa år, då satan ska det inte bli nåt bloggande alls! Då ska det bara vara PARTY! Men iår är det mor som bestämmer & om man är 13 år ska man visst vara hemma med sin (o)underbara familj. Bajs.

Så, ja, här lämnar jag er som är lika sorglig som jag som sitter hemma på nyårsafton. Suck.


Pusspuss, skriver senare... Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0