Emma är en nörd

Hahah, jaa Emma till skillnad från dig så har jag ett liv.. jag har varit med min kusin medans du har skrivit en massa inlägg;)
Haha jaja min morbror har äntligen fixat min data som har varit sönder skit länge, men internet funkar inte så pappa ska fixa d imorn, men som tur är så är alla bilder kvar! Ifall pappa har fixat internet imorn så kan jag lägga upp några, asså vi va skit småå då.. Har en bild på Elsa,Mulle o Coffy och dom ser skiiiiiiiiiit små ut!
Hhaha,en massa minnen kom tebax iaf:)
Har kollat på tv i typ 4 timmar idag också heh.. Och min kusin har bara tjatat om hur jobbig en person kan vara ;) Men trevlig vare iaf att träffas även fast d inte va så länge sen..
Har inte så mycket mer att skriva om, men jag kommer  nog skriva ett till inlägg innan jag lägger mig.

Puss så länge; Daaaani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0