Emma = OFF

Halo! Hur mås det? Här är det bara bra... Lite ont i magen & trött, men vad ska man göra? Livet är inte alltid perfekt typ.

Jaa, nu är det såhär att jag vaknade klockan 2. Jep. Trött kan man säga. Och först då såg jag ett sms från Frida om att hon ville göra nåt, så efter en timme drog vi till Stinsen, igen. Vi gick runt lite, jag letade efter en väska, men neeejneeej, allt måste ju vara borta nu när det är andra dagen av mellandagsrean. Prutt.
Men jag köpte iallafall mat. & kaffebönor. Najjs.


Nu har jag bara suttit här i mitt rum & varit otroligt osocial med våra gäster. Japp. Inget liv här.

Nu blev det väldigt många japps & jeps. Men det får ni leva med.
PUSS ; Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0