Gott nytt år..?

Idag har jag shoppat rätt så mkt med mamma, en jätte fin tunica,marinblåa strumpbyxor, ett jätte fint solpuder, och en gul tröja:)
Emma designen blev jätte fin, men jag hatar fortfarande min data för att man typ måste skrolla ner sidan as mkt för att komma till inläggen..
Jajaj ska be pappa fixa det.
Om 24 timmar kommer jag antagligen blivit bombarderad av "gott nytt år" sms, och då kommer det vara år 2009, kan inte fatta d..låter lixom inte vant, hoppas d blir et bra år iaf :)
Jag vet inte om jag ska ha lockigt eller platt hår imorn..jaja får väl komma på d själv imorn, hehe. Iaf nyårsafton ska spenderas hos min kusin, och d kommer antagligen bli kul, vad ska ni göra på nyår?
 Man får väl bara hoppas att Stella inte blir rädd för alla fyverkerier, men förra året gick d bra så d kommer nog göra d iår också.
Jaja ska sova nu är skit trött..

Förresten så va american pie lite konstig, men på vissa ställen va den rolig, gillar mer dom första filmerna..

/Dani


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0