Halou

Hur äre? Braaa? Här är allt riktigt festligt. Har precis kommit på en massa grejer. :D Som jag absolut inte vill dela med mig nu, ;o Senare kanske.
Har varit med Dani idag.. Läs hur vi har haft det.. Haha, kul liv va? Jaja, vi drog hem till mig med Clara och sen har vi bara suttit & glott på tv. Sen drog Clara, men inget förändrades. Vi satt bara där tills klockan 10, för då drog Dani. Sååå, nu har jag filosoferat, filosofierat... :s Damn.

Imorrn ska vi gå på den här underbara mellandagsrean! I LOVE IT. Vem mer ska dit? Nu när man ändå har en massa pengar är det ju kul att bli av med dom, ;D


Riktigt cool bild, :D

Jag är ju oxå riktigt cool... Fast jag såg cp ut så jag bubbla över mig, :D




PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS! Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0