Julafton

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Idag är det JUUUUL, precis som jag skrev förut, :D Jag ser att Dani redan hunnit skriva 2 inlägg, ohoj! Bra att du orkar skriva om nummer som blåser en.. ;p

Nu sitter jag här och väntar på att Lasses dotter ska komma och hämta oss.. Blir nog ingen uppdatering från mig förrän mot 1-2 inatt. Så ni får nöja er med Danis inlägg. ;)
Jag känner mig otroligt julig när jag sitter här, fick t o m Lasse att känna sig ojulig. Hur bra har man klätt sig då? Men jaja, mycket rött ska det vara! & jag undrar hur alla småungar har blivit klädda.. Rött? Grönt? Normaalt? :o

Men nu ska jag typ dra, lovar att ta en massa kort så att jag kan lägga upp dom här. Outfit och tjalala. Kanske en & annan julklapp?
 
Bara för att det är JUL idag & det här kortet var taget i somras! Miss the old times, ;(


HUGS & KISSES; EMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0