Julen är över

Jaha, då va julen över då..

Har iaf fått allt jag önskat mig, t o m ipoden som my family fick mig att tro att jag inte skulle få.
Hehe, iaf kollade på Kalle Anka hos min syrra, och efter d kom present utdelningen, o då blev jag glaaaaaaad:)
Sen åkte vi till oss och då kom min kusin med hennes familj och hennes kille, och jag tvinga dom att hjälpa mig att fixa låtar till min ipod, men den fakka upp sig o d gick inte så jag blev sur, men sen åt vi o jag blev glaad igen. Vi körde kareoke o d va inte kul för ingen av alla sjöng bra haha! Sen försökte vi fixa ipoden igen , men d funka inte, sen ringde Emma mig o sa typ nåt om larmet o lalala, att hon va ute, o då sa jag att hon kunde komma till mig, så mami o Stella gick o mötte henne, och sen körde vi charader, d va otroligt kul o vi satt o garva hela tiden typ heh, sen fixade vi äntligen ipoden o jag o Emma är klädda typ likadant o har likadana ipodar så d såg kul ut:)
Nu är jag trött på att skriva, lägger upp bilder sen.

Emma hälsar att ipoden blev fixad tack vare henne... not.. eller...jo...eller...?

´Dani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0