Första inlägget

Haaaaaallluu!
Första inlägget för moi då....
Jaaa, jag vet. Hela bloggen ser cepe ut! :D
Men jag ska faktiskt ta och fixa till den..
Nu.
Så jag låter det här inlägget vara i utkast, och sen skriver jag mer. :)


Mohahaha, nu är jag klar! Visst tog det lång tid? Haha... fattar ni..? -.-


 
Dom här var tagna idag, och är oxå med i headern. Visst är jag snygg förresten? -.-

Kan ni fatta att det är JULAFTON om 1 timme & en kvart?! :o Det fattar inte jag, så jag tänkte liksom om jag skriver det på bloggen kanske jag fattar. -.- Gud vilken dålig humor jag har nu. Det här går ju inte. :o Jag måste göra något åt det.



Wellwell, jag kommer antagligen att bli helt dampig på den här designen så jag kommer nog att ändra den snart. :) Men för nu så säger jag PUSS!
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0