Shopping & design

Halu, nu har jag fixat till designen lite, hoppas Dani gillar det. Annars ligger jag illa till, ;) Haha, nej men smsa elr nåt när du ser! :)

Har shoppat mycket idag, känns det som iallafall. 2 väskor, skor & jeans, väldigt nöjd.
& nu har vi gäster, haha, lilla Elias. :) :

Elias: Emma jag vill kolla på film.
Emma: Aaa, vilken vill du kolla på då? *orkar inte*
Elias: Den här! *Visar*
Emma: *Läser ' American Pie' * äähm, du kanske ska kolla på Wall-e?
Elias: Den har jag hemma..
Emma: Men den här då?
Elias: Är den bra?
Emma: Aa, den är jätte bra! Den måste du se! *Skitdålig film*


Han är 4.
Haha, visst e jag snäll mot honom? Nee, men han är skitsöt, jag orka bara inte med honom nu.. Och för tillfället är han ändå nere med dom andra.. -.-

Men nu ska jag vara social för en gångs skull, puss ; Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0