snö?

Imorse när jag vaknade så va d ingen snöö, ´men nu när jag satt o åt frukost så såg jag att d va något som föll ner, o d va inte regn iaf;)
Har redan skickat god jul sms till typ alla på min kontakt lista hihi:)
Idag har jag bara en julklapp kvar att köpa o d är Stellas, ska typ köpa ett par ben åt henne, hon är jätte glad o springer runt här o leker med sin boll:P
Och sen runt 1 ska jag åka till min stora syrra o hjälpa henne lite med presenter o så,
kl 3 kommer alla dit o kolla på kalle anka, och sen åker vi tebax till vårt hus, o då kommer min kusin, hennes kille, o massa mer:)
D kanske inte kommer bli en så bra jul utan snö, men jag ska iaf vara GLAD!
Det blir nog ett inlägg senare idag, kan faktiskt inte hålla mig, jag vill blogga heela tiden haha.



Min käära kusin;)

Puss& God Jul på er!
Dani

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ooh hello gorgeous, jag ser att du också skaffat dubbelblogg ;)

erkänn skönt att den alltid känns uppdaterad även om man inte har tid att skriva ibland? XD



Vi ska till dig ikväll <3 :)

älskar dig bebita

2008-12-24 @ 12:47:27
URL: http://philipsofia.blogg.se/
Postat av: dani

Hahah,aa veerkligen ;)<3333

2008-12-24 @ 23:55:36
URL: http://daniemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0