TJUGOFJÄRDE DECEMBER

Nu har jag önskat efter en massa snö o d e ganska kallt ute så om d regnar så kommer det nog snö!
Hahah God Jul iaf, för nu är det den 24 december och det betyder JUL.

Har läst på aftonbladet om den där tjejen som blev blåst på typ över 100 spänn på mobilen, d e typ ett konstigt nr som ringer mitt i natten oftast bara en signal o såklart ringer man upp för att se vem d är, o varje minut så typ går d åt 100 spänn, och ibland det finns också en inspelad röst som säger att man har vunnit en resa utomlands och att man ska trycka på (t.ex) 9 för att hämta sitt pris och när man trycker på 9 så börjar d tas pengar från mobilen. Och när jag tänker efter så har det hänt mig att sånna konstiga nr ringer, men jag har bara fått ett sånt missat samtal med ett weirdo nummer (är inte säker på om d va någon av d här nummrerna men d va inte mitt i natten iaf..men jag tyckte att nummret såg konstigt ut, d började på +20 nåt sånt o vem har ett sånt nr?) och jag pallade inte ringa upp, o d va tur! Men nu har jag lagt in alla nr på mobilen med namnet "fejk" så om d ringer så vet jag att jag bara kommer bli blåst på pengar, hehe smart va?;)
D e ju värre om man har abonemang,och som tur e har jag kontantkort.
Iaf här är d vanligaste nr som ringer



Så va försiktiga med sånna nr;)
Puss,godnatt och God Jul, Dani


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0