Värst, Sämst.. HEMSKT

Hejhalå, här är det skit tråkigt, alla vuxna är helt alkoholiserade, redan. & min mor håller på att mixa en drink som kallas orgasm. nice, -.-
Men, jag har försökt hålla mig själv sällskap, dvs, jag har pratat med mig själv och t o m tagit en massa egobilder! Så dom kommer upp nu, haha


Från dagen:

Haha, nya leopard-strumpbyxor.

Från kvällen:



HAHHAHA

Ännu sexigare... :D

Haha här har ni den riktiga Emma! Helt otroligt röd i ansiktet & helt otroligt uttråkad!
Nu ska jag göra nåt annat, men INTE gå ner.. Herrejävlar! Jaja, kommer antagligen att blogga innan midnatt, men om jag inte gör det så säger jag det nu: GOTT NYTT ÅR!

massa pussar! / Emma

PS: Varhälsad Dani.. Hoppas du har ett bättre nyår än mig.. och lär dig svenska! :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0