Vilken nyhet

Jag har nu kommit på att jag nog är världens töntigaste tönt. Ärligt. Jag sitter & kollar på Harry Potter & tycker det är spännande? -.- & dessutom så har jag läst ( & har ) alla böckerna...
Men! Jag vet vad som hääänder på sluuuteet! Moahhaha!

tönt.

& för att lägga till lite grejer på tönt-listan så är det här mitt femte inlägg den här kvällen. Nice. & för att inte tala om min dåliga humor & mitt garv som jag inte verkar ha hittat än. Dani vet.. -.-

Nu när jag talat ut om min otroliga töntighet så kanske jag borde skriva att jag inte har nåt liv just nu. Magen helt uppsvälld av cola & kladdkaka & absolut inget att göra. Så vet ni vad jag ska göra då? Jo, spela The Sims, alltid ett bra tidsfördriv. Åh. Jag är helt fucking hopplös.

Puss & Kram / Emma - The tönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0