Yasmine<33333333333333333333333333333333333333333333

hej mina vänner ! haha okej palla leka bloggtant hahhaha:-) 
 
nu är vi hemma hos dani, jag och emma ska sova här:) hittills har vi haft väldigt roligt ! emma har bland annat pruttat i min rumpa SÅ JÄVLA ÄCKLIGT! och då syftar jag på emma jag menar det var inte som jag hade något val:@haha!
sen har jag tagit en alvedon fick skit ont i huvet när vi kom hem till dani:) sen har vi garavat o garvat o GARVAT HAHHAHHA. nu  har dani läst ur sin dagbok och det har känt som hon har gjort det i ungefär en halv timme kan bro på att det är så jävla tråkigt att lyssna på ! men what can i say det fick mig och garva hahahahah dani är allt en liten misslyckad flicka:(. nu sitter dani och typ tränar på sin jätte fina aoutograf hahah. och emma sitter i och väntar desperat efter att få läsa mitt inlägg:)  hoppas hon godkänner det :P aja bäst att ge datorn till den desperatste hahah;) 
                                                                                       
 adios amigio och tack för mig puss;)<3



§§§§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0