BigBang

Hello, nu är jag typ lite obsessed med bandet BigBang som dom spelade HELATIDEN i Thailand. Haru Haru är den låten jag hört mest, och som berör mig mest även om jag inte fattar ett smack om vad dom sjunger. Dom kommer från Korea och är typ skitkända i Asien. Nicenice liksom. Deras engelska är lite sådär halv-bra men dom har ändå spelat in låtar på engelska, undrar hur mycket dom har fått göra om rösterna? Fem stycken är de, och dom har allt. Rösten, dansen, utseendet... Schhhnyggt.
Det roliga är att jag nyss försökte memorera deras namn, men vadfan, de heter ju typ Tae Sung och Sung Ri, och alla ser likadana ut. Men en prickade jag! Wiiie!


Haru Haru, med engelsk text, 8D


Pussar & Kramar från en megatrött Emma ( som kommer drömma om Asien, haha )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0