HAHAHAH

Hejhej, för typ en timma sen kom jag hem från att ha vart ute och gått, kände mig så lat...
Men iallafall, när jag gick hemifrån så såg jag att två killar kom emot mig och jag ville helst gå och dö för jag såg ut som en prutt, haha. Men jag gick iallfall där och lyssnade på min ipod och kollade ner i marken. När jag sen gick förbi dom så sa den ena hej och jag ba whaaaaaat?! Så jag kolla upp så var det ju Birk, -.- hahha
Efter det så följde dom antagligen efter mig eller nåt för jag gick ju åt andra hållet, creepy.. Sen såg jag tvillingarna oxå, hähäh, fast dom kände inte igen mig, -.-

Hur mås det förresten? Bra? Dåligt? Fantastiskt?

Har inte så mycket mer att skriva. Har haft en tråkig dag så jag skrev bara om det här tråkiga, haha. Pusspuss / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0