Höhöhöhöh

Tjollahoppsanhejsan :)
Idag har vart en ganska rolig och bra dag, hihi. Var på seglingen, och Birk konfronterade mig.. Det borde väl vara jag? Haha, jaja, han frågade varför jag inte hälsade, öööh? Jag blev sjukt fövånad, :p Och sen så svarade han aldrig på varför han och hans kompis följde efter mig, han bytte bara samtalsämne hela tiden. Hahahhahaha!
Och sen på slutet så började jag, Dani, Birk och Johannes göra kullebyttor... Och vi fick hjälp av en åttaåring.. Så normalt. Tänk er själva, 4 människor göra kullebyttor. HAHA!

Nog snackat om det.. Imorrn har vi friidrottsdag och vi börjar vid 9, jiiiippiiie! :D Men tills vi hörs igen säger jag; Ha det så bra! / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0