I'm walking on sunhine..

..Japp så e d faktiskt, idag har varit en riktigt bra dag;) började 09.15, och heela dagen var jag med mina bästa vänner Emma och Elsa :D Vi åkte skridskor typ en stund sen tog typ matpauser hela tiden så d va kul:D Hihi älskar er tjejer<3
Och vi slutade halv 1 och när vi slutade så va solen framme! Hihi då börja vi sjunga "I'm waliking on sunshine..oooh" Hahahaha:) Och utvecklingssamtalet blev lyckat, massa beröm fick man också;) Jag har haft en bra dag som ni förstår, och inte ens allt plugg som väntar på mig kan få mig på dåligt humör :D
Hur har eran dag varit ?:)

Puuss/Dani


Kommentarer
Postat av: LoLi

You are a sunshine baby!!

Kisses

2009-02-19 @ 00:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0