Rubriker är onödiga

Det är väl bara att skriva?

Jag är så lyyyyckliiiig, jag är sååå lyyyyyckliiiiiiiig. :D Dels för att jag nyss sett Twilight, hihihihihihihihih, och asgarvat, haha, när man ser den en andra gång lägger man märke till vissa detaljer. Dani och jag proppade i oss en massa cola & Oreos & Ballerina, :D Haha, hon hade jätte ont i magen sen, men min mage är typ dubbelt så stor som hennes så jag kände nada... (a) Och juste, hon åt lakrits oxå ;)


HAHAHAH, vi är ju hur coola som helst! :D


Ska hälsa från Dani som inte kan skriva något idag, hon har haft roligt :) Pusspuss / Emma

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

2009-02-05 @ 20:26:18
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0