Säälen

Hihi idag gick det skit bra på matte provet, Sara(läraren) rättade mitt matte prov först och jag vil 20/20 på A delen, fast jag vet inte hur mkt jag fick på B delen men iaf:D
Hahahah på seglingen fick jag Birk att typ komma på att han& Johannes skulle typ följa efter Emma haha för dom bor ganska nära;)
Imorn har vi friluftsdag och jag Emma och Elsa ska åka skridskor, haha. Jag´& Emma gick och handlade för ett tag sen, och när vi stog i kön så vare en kille som ba gick ut ur vinn och då började larmet pipa och dom bad honom gå igenom igen men han vägrade sen börja han springa skit fort och vakten sprang efter haha& så nyfikna som jag& Emma e så gick vi efter sen men då var dom redan borta hah.
Och juste på sportlovet ska jag& Elsa till säääääääälen hihihihi d kommer bli skit kul:D Emma ska til Thailand men jag bryr mig inte!:D & bloggen kommer iofs va ganska så död , men det klarar ni nog;) För när vi e tillbaks så har vi tagit 100000000 bilder som vi kmr lägga upp:D

Nu har jag inte mkt mer att skriva:P

Puss&kraaam/ Dani

P.S Guuud vad många "&" det blev haha
aldrig mer så asså kännde bara för det idag hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0