Sämst!

Asså hehe sorry har inte skrivit på ett tag :P Men mitt rum e så otroligt stökigt och min data e här.. och jag vill typ slippa se mitt rum så att jag slipper städa så jag har lixom hållt mig borta från det förutom när jag ska sova o så..
Haha idag har jag inte gjort nåt speciellt, men på engelskan så skulle vi typ göra nåt och då sa vår lärare "hamburger" och då börja jag och Emma as garva för dom säger ju så rosa pantern 1, hahah fast han säger "dääänborgeeer" HAHAHA, :) Ville bara säga det och att jag ska bli bättre på att skriva...

En sen bild från filmkvällen,

Sååååååå normal..Sanna e inte med men hehe...(a)

Puss&kram /´Dani

Kommentarer
Postat av: Emma

aaamen jag ser ju helt otroooligt normal ut. :o

<3

2009-02-11 @ 22:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0