Sucksucksuck

Hejhej!
Håller på att somna på skrivbordet, haha, är helt sluuut efter allt galet dansande ;) Jag borde typ ge lektioner! :o
Imorrn drar jag till Thailand - igeeeeen... Men den här gången ska vi till Krabi, var det nu än ligger... Men fan vad härligt det ska bliii!
Ouffouffouuufff... Hahahahha, jag vill daansaaa... Har kommit på en massa bra moves nu i efterhand. Borde skriva ner dom. Typ, "rör om i grytan.. Rör om i grytan.. " Med båda händerna! :D
Jag är så duktig så. :)

Ville bara skriva att det här är mitt sista inlägg, om jag inte får ryck och skriver imorrn ;) Hela sportlovet kommer att vara lite off, Dani i Sälen och jag i Thailand.
Så jag ger er många pussar och flera tusen kramar / Emma


Oooooh yes... I'm so good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0