Tjeeeeejkväll

Hahah kom hem från Michelle för ett tag sen, det va riktigt kul där:D Det va Michelle, Linda,Elanie, Moa, Nadja Emma och jag som va där. Hahahah asså Emma dansade helt sjukt hahahah, "Waxburken,waxwaxwax.." Haha och när Chris Browns låtar kom så dog jag hihi:D
Hahaha men det va kul:D
Vi tog ett par bilder men ingen med min kamera tyvärr så jag har inte bilderna "/
Lite innann vi skulle dra så började Elanie berätta en spökhistoria och jag blev skit rädd haha(a) för jag hörde en massa ljud hela tiden när hon berättade..:P

Imorn måste jag packa och så, för på söndag morgon åker jag och Elsaaaaaaaaaaaa till sälen :D
Och imorn åker Emma till 'Thailand, hehehehhe.
Vad ska ni göra på sportlovet då? ;D

Puuuuuuuss
/En hyperaktiv Daniiiiiiiiiiiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0