Jag hatar rubriker

Hejhej, hur mås det? Här mås det dåligt :/
Var faktiskt hos läkaren idag och hon sa att jag har halsfluss, eller körtelfeber. :s Fick medicin och ska snart ta det igen, -.-
Dessutom sa hon att jag ska dricka massa cola, HAHAH! :D

Mina dagar har varit helt totalt ointressanta, så jag har inget att skriva om.
Jo, jag kan inte prata, har ingen röst. Hehe, jaa alltså jag låter som en 50åring. ;)

Kramar / Emma

PS, Om man jämför dina tänder med hur mina var förut så är dina oerhört raka, Dani. Och det kostar bara om du vill skaffa en tandställning, och du behöver inte ens en. :)
PS2, Vilka är besvikna, du eller våra anonyma läsare? ;)
PS3, DU ÄR INGEN BOKNÖRD! Du har 3 böcker och du tycker det? Ajajaj, kom till min vind ska du se vem som är boknörd! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0