Halsningar fron France

Hejsan svejsan alla.
Det e jatte varmt har men saklart e d skont. Mamma, pappa min kusin och min moster i en annan stad so jag och mina systrar o Stella a ensamma idag.

Jag e skiiiiiiiiiiit brun mahahah, och jaa... jag aker hem om typ 2 veckor so jag kommer bli brunare.

To Emma: Din dumma korv du har en moppe, korv korv korv po diiiiiiiiig moahaha bli inte voldtagen po lagret hehe.. btw fick du ockso d dar konstiga smset av Cristoffer;om att typ Zork eller vad d nu va hade tagit over varlden han e sjuk i huvet halsa honom d,

Aja kara lasare och Emma nu for ni ha det so bra for vi ska borja dra oss hem fr^n internet cafeet nu

Pussar och kramar
/Daaani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0