Home again!

Hej, kom hem igår men orkade inte blogga då.

När vi kom hem så va min storasyrra och hennes kille hos oss och hade lagat skit god mat:)
Dom gick typ någon gång vid 1 eller 2. Somnade på en gång.
Och imorse ringde Yasmine och Emma vid halv tio och jag sov ju haha men jag svara typ i sömnen och vaknade av att dom bah:

Dom:Omg!!!! Hejj waaaah ahjhahahahah, du e hemma!
Jag:Mmm. hej haha!...

Hörde inte så mycket mer av samtalet för dom skrek typ i mun påvarandra, hörde iaf att dom kom hem typ halv 4 och att vi skulle gå och kolla på Harry Potter.

Aja sen vaknade jag upp och gick ut och hjälpte Marce plocka jordgubbar! Vi har massa jordgubbar här hemma nu, och svartavinbär, rödavinbär och krusbär, allt från vår trädgård:D
Sen gick jag ut med Stella och nu ska jag beställa biljetter till Harry Potter.:)

Tog jätte fina bilder idag ska ladda upp några.


Yummie


Många va?:D


Fiint:)


Lavander:)

Sådärja.. det var några av alla många jag tog. Jaja nu har jag köpt biljetterna, och vi ska kolla i kista klockan 21.00.

Hörs sen, puss
/Dani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0