På väg hem!

Hej alla idag åkte vi från Frankrike och nu är vi i Tyskland på ett hotell. Det e skit fint här, och vi har wi fi YEs! SÅ jag har varit inne på datan ett tag men jag ska lägga mig snart för vi drar imorn typ klockan 8.
Har ju hört att det e lite dåligt väder i Stockholm så jag vill inte lämna den varma solen i Frankrike!
Idag när vi satt i bilen, så va det 36 gradet ute, värsta ugnen asså!

Aja kommer typ till Svennebanan landet den 19:e samma dag som Emma.. kommer bara hinna träffa henne 1 dag(?) Innan hon åker till finland.:'( Försökte hitta bilder på henne och Yasmine från hemsidan där bilder från lägret kommer upp men jag hittade inga:(
Men jag har lite bilder på den här datan så jag lägger in några


Leila och jag, i skåne påväg ner till Frankrike.




Marce o jag i Parisehjulet


Marce och min kusin


Aja måste sova nu e sjukt trött! Vi hörs antagligen på Lördag eller Söndag igen..
Puss&Godnatt<3
Dani
Marce o jag i Parisehjulet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0