Sista lägerbilderna

Dag 5 - Tisdag

Den här dagen hade vi Energi, vi fick lära oss mer om Energi. Efter passet så gick alla och badade, och sen solade vi..
På kvällen hade vi en lite mindre lägerbål :D


Killarna chillar

Haha

Yasmine brun, jag röd

Haha, Birk...

Erik och Yasmine, kärleksparet :D

Lägerbål

Mysmys

Dag 6 - Onsdag

Marknadsdag! Vi byggde upp lite roliga grejer som folk från andra kårer skulle kunna "åka" eller nåt. Killarna byggde upp en karusell och några nadra byggde upp en vattenkastargrej. Haha, jag ställde faktiskt upp på att bli kastad vatten på... Axel var ju absolut tvungen att kasta 15 skopor... -.- Idiot haha
Sen på kvällen var det lägerbål + Zeke's. I <3 ZEKE'S!!!!!! Zeke's är discot, haha, det låter töntigt och fånigt, men fyfan vad kul det var! Fransmännen gjorde hela kvällen... Det var strandtema och alla tog av sig tröjorna och dansade så att svetten rann. Kul att gnida sig mot det va? Hahahha... Kvällens favorit låtar va Rosa Helikopter, Boten Anna och Poison. LOVE. Det kom inga bilder, eller jo 2... På fransmän... Jag drev med en om att jag ville ha hans autograf, och sen tar jäveln upp en spritpenna och gör runda ringar på min panna haha... Och sen tog vi ju såklart på fransmännen eftersom dom var så snygga :D Så inga bilder...

Dag 7 - Torsdag

Vi åkte till en strand i Nynäshamn, skit mycigt. Liknade Rösjön som fan, men det var kul. Jag och yasmine hyrde en trampbåt och trampade i en timme. Sen duschade vi, eftersom vi inte hade dusch på lägret haha. En bild...


Yasmine och Erik på stranden :)

Dag 8 - Fredag

Hantverk och segling. Yasmine och jag seglade Avanti och hade chill, sen på hantverk gjordejag några armband haha. En bild igen...


Någon av killarna hade gjort det här... haha

Dag 9 - Lördag

Vi åkte till Landsort, en liten ö utanför Nynäshamn. Skit gulligt, påminde faktiskt om Fjärdlång... På kvällen var det ZEKE'S igen :D:D:D NAJJS!!!!!!!
Måste bara berätta vad som hände efter Zeke's eftersom vi fortfarande var vakna... Jag, Yasmine, Marcus, Birk och Björn skulle vara vakna hela natten, men killarna blev trötta och drog. Sen blev jag och Yasmine oxå trötta så vi gick till vårt tält, gissa vad vi hittar? Typ 20 människor i tältet haha. Så vi tar våra sovsäckar och går till stranden och lägger oss på en typ 35 cm bred bänk. Hahahaha, och sen somnar vi. Jag vaknar lite senare och hoppar till en annan bänk som är typ 15 cm bred och sover där tills vi blir väckta av 2 helt sjukt roliga killar hahha. Otto och Christoffer... Haha... Skit kul... Vem fan sover på en bänk liksom? Men vi sov i kanske 3 timmar...


Mys

Yasmine och Jag

Jag och Yasmine

Aaaw....

Jag och Yasmine

All staaaaaar


Haha, jag dårå...

Jag och Yasmine hahaha

Yasmine

Vårt kök haha

Dag 10 - Söndag

Dags att åka hem... Inte kul inte kul... Vi fick riva allt och alla var helt sjukt trötta.. Haha... Allra sista bilderna från lägret <3

Stranden på morgonen, lite kallt och regnigt

Alla trötta...

Gruppfoto ;D <3

Nu ska jag till Finland, vi hörs om en vecka sötnosar, njut av bilderna! / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0