Tusen & En natt

Torsdag:
Inget speciellt händer, åker ut till en ö och lyckas somna på en klippa. Åker sen hem och duschar och sen kommer de första gästerna.


notera min sjukt snygga flytväst. ;)

rosa elefanter... haha...


Fredag:
Vaknar upp och ser att några prickar har lyckats ploppa upp på min arm och bikinilinje. wth? Kollar närmare och inser att jag fått svinkoppor. Hur bra tur har man då? Så vi åker till närmaste sjukhus och ber om medicin. Idiotläkaren kollar på prickarna och säger att det är våldsamma utslag. Hon föreslår att vi ska använda en salva och sen smörja in utslagen. Men min underbara mamma påpekar på att jag ska till ett läger och att det nog skulle vara bättre om vi fick piller. Mmm säger hon och sen går hon ut. Vi går till apoteket och får ut ögonsalva ( hade ett rött öga som läkaren märkte -.- ) åker till nästa apotek och får bara ut salva. wth? Vi frågar om det finns något recpet om piller och hon säger nej. Så hon ringer till läkaren vi va hos som säger att vi bara ska ha salva. Jaha, okej då. Så vi åker hem och smörjer in.
Sedan kommer nästa gäster. Linda och hennes familj kunde inte komma så dom kom senare.
Vi gick till våra grannar och hade en skit rolig fem-kamp. Hehe... Grenarna var:
Pilbåge
Kasta kniv
Kasta hästsko
Cykla på långsammast tid
Sparka boll med strut
Haha, skit kul :p Här är poängen som jag lyckats memorera:
Åke & Kari 26 p
Conny & Pitten ( HAHAHHAHA ) 18 p
Emma ( JAG!!!! :D ) 17 p
Lasse & Anton 13 p
Mattias 10 p
Monica 8 p
Annika 7 p
Seija 5 p
Karin 3 p


FATTA VAD DUKTIG JAG ÄR!? :D
Sen går vi hem och jag smörjer in utslagen. Gissa vad jag finner på mina ben? Över 50 myggbett på mina ben. Seriöst, bara röda prickar. :s Otur?



påväg till grannarna :)

Lördag:
Vaknar och ser att prickarna spridit sig mer över armen. Hmm...
Linda och hennes familj kommer och sen åker vi ut till en ö och går på upptäcksfärd :p Lyckas såklart trampa i måsskit men jaja...


Sen åkte vi till stugan och firade Lasse lite :) Sen fixade vi oss och drog till hamnen där dansen va :D
Jag och Linda kom in gratis eftersom vi e under 18 år haha (a) Men vi kom inte in i "öltältet" eftersom vi inte är 18 år ;( Så vi va ute vid piren och bryggan och tog massa kort :p Sen när vi skulle till tältet och kolla lite så kom det en gubbjävel och sa att vi va tvungna att gå och betala. Hell no, så vi hämta några vuxna som sa att vi kom in med dom. Sen fick vi ett band eftersom vi inte fick det när vi kom in. :p Sen gick vi till piren igen och hittade alla unga i vår båt.. :p Så vi satte oss på bryggan och hade ett trevligt samtal med Anton som frågade oss om våra framtids planer. Haha
Sen dansade vi lite till Hey Mickey eller vad den låten nu heter :p
Sen så rann tiden iväg och sen satt vi i båten och hade det skit kul haha. Packade människor är flummiga människor :p Sen gick vi hem och kollade på tv medans dom andra var ute på verandan och hade efterfest. Sen gick vi och la oss vid halv 4..

Innan vi drog :)

i början av kvällen :)


Älskar den här bilden... <3

Hahaha... massa killar kissade hela tiden ut i vattnet... och ingen märkte ju oss haha

love ya!

I slutet av kvällen med vår båt längst bort...

Söndag:
Städastädastädastäda.... trååååkiiigt... Alla åkte hem och sen var vi själva hemma vid 6. Gissa vad? :D Pappa kom och hämtade mig och jag fick åka min moppe! Åh vad fin den är :D Den har varit med om en krock men det märker man inte :p

typ värsta flinet...

Emma på vift.... Haha.. Kolla hjälmen hahahahahhaa


Det var min helg! Ett långt inlägg menmen... Undrar om nån orka läsa :p
Vi ska till vår riktiga läkare imorrn för att få mina jäkla piller. Utslagen har blivit lite värre.. -.- Dumme läkare. Vi hörs imorrn / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0