You are my life now

Hellu, Harry Potter va skit bra!
Kollade på tv en stund när jag kom hem men jag la mig typ vid 1, men jag kunde inte somna.. hörde massa grejer o så, men tillsist vid typ 4 eller nåt somnade jag och vaknade klockan halv 1, och åt cesar sallad:)

Sen åkte jag och Marce till Leila där kollade vi på Twilight once again haha:P
Aja har ätit middag för ett tag sen och nu sitter jag o Marce o kollar lite på tv.. idag blir det efterlängtade Scrubs, mohahah i loooove scrubs, Emmas och min humor;)
Emma åkte idag till Finland ju... dumma människa hahah, men hon kommer om en vecka igen..
Snart e d ju ung08 och the voice, mohaha fan vad jag längtar! Kommer va så sjuuukt kul;)

Aja  puss, skiver senare:)<3
Dani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0