Badabadabada!

sorry för att jag inte skrev något igår men när jag skulle d, så funkade d inte för elen hade typ gått.. Aja iaf igår va d mysit mamma gjorde en jordgubbstårta hihihi den va skit god:)

Idag hade vi typ elevrådetsdag på vallen så vi hade vatten krig också hihihihii d va kuul:D
Sanna& dom sa ju att de skulle ägga mig men som tur va så dränkte de mig i vatten istället. Solen schtekte och jag brännde mig lite idag, för typ första gången i mitt liv:S Lite på axlarna och ansiktet.
Efter skolan stack jag emma bella felli sanna emma nina och madde till badberget.
det va skit kallt i vattnet men det av skönt eftersom att d va så varmt i luften.

Trodde att jag bara skulle stanna där i typ någon timma, men jag Emma Felli och Bella gick därifrån typ klockan halv 7 alla abdra hade redan stuckigt, och vi hade varit där från typ halv 3:)
Man träffade lite folk man kännde där dessutom;)
När vi kom hem Smörjde jag och Emma in oss sen åt vi, och sen satt vi o garva lite åt ett nytt Simpsons avsnitt:D Sen gick vi ut med Stella och åt resten av tårtan från igår;)

Nu ska jag för fan sova e död!
/Dani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0