Blablabla

Hejsanhoppsan
Grattis till Marce som fyller år den 1 juli (idag)! Wihooo!
Idag har jag fått färg ( oh yes, blekfisen har blivit brun ) och jag hade skit kul när jag badade med Elias haha.

Imorrn klipper jag mig. Blääääääääää. Jag har ju äntligen fått "långt" hår. Och färga ska jag oxå :p Lovar att jag ska ta före & efter bild, men det blir med mobil eftersom min kamera is fucked up again. (Hate that little kid!!!!!!)

OMG!!!!! JAG HAR HAFT MIN TANDSTÄLLNING I 1 ÅR NU! Den 1 juli :D
Oooooh, jag får bort den snart :')
Så här såg det ut då:

Sexigt huh? -.-


Äh, ska sova nu. Ska drömma om moppar, blont, kort hår och långa sommarklänningar. See ya / Emma

Kommentarer
Postat av: Vickan

Hihi har snart varit av med min tandställning ett år, helt underbart men jag hade min i nästan tre år! Förstår din lycka ;)

2009-07-01 @ 23:18:55
URL: http://vickanls.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0