Förlååt..

Ojoj inte bra uppdatering alls! Jag har inte bloggat sen i måndags och Emma inte sen i söndags!

Aja idag snackade jag och tjejerna lite om det det flygplanet som bara försvann i atlanten.
Jag frådade alla typ vad de skulle göra om de bara satt där i flygplanet och visste att man skulle dö, och att man var helt hjälplös! Jag skulle nog skicka ett sms till min familj, att jag älskade dom, men sen skulle det inte va så mycket mer att göra...Och även fast man överlever så finns d ju typ hajar i det där havet...och det skulle va mörkt och kallt med stoora vågor så man skulle inte överleva.
D va typ 2 st som skickade sms en som sa jag är rädd och en som sa jag älskar dig..
Fatta vad hämskt! Det va ju typ ett par som bråkade skit mycket med personalen för att komma in men personalen lät dom inte, och sen får dom reda på att flygplanet de skulle ha varit i har störtat eller vad som hände..
Aja jag har psykat klart mig nu egentligen HATAR jag att tänka sånna här konstiga tankar om typ rymden och så, för man blir bara knäpp-.-

Aja jag ska kolla på Simpsons nu så vi hörs!

Dani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0