Frankrike

Hellu sitter på  donken här i frankrike med min kusin, som kom  från chile idag, och min lillasyster Marce.
Är  redan super brun och har kommit fram till att Emma suger på att uppdatera haha men aja;)
Jag mår bra och jag har tre härliga veckor framför mig här i Frankrike ;)

Donken här har gratis Wi Fi, så man kan gå in på internet  hihi. Vi sitter och äter en glass, och min kusin försöker att läsa vad jag skriver, låter sjukt kul:P

holaaa a todo el mundoo.. hola...
Hola Emmi, espero que lo estes pasando muy bien... yo me acuerdo de ti... recuerdo... cuando estabamos en el patio de la casa de la dani y marce...   jugabamos a algoo,, gracas.. adios/ Cata>.<
 

Kolla upp vad det betyder på google eller en ordbok haha.


Puss/ Daniiiii<3

P.S Emma har du skrivit ett skvaller inlägg, puss på dig!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0