HAHA

Hm, översättningen blev lite knäpp, men jag förstår visst att det var nåt om att hon kommer ihåg mig? Och att vi spelade något på gården med Marce och Dani?:p Har jag rätt?
Men jag har haft chilliga dagar, igår uppdaterade jag inte för jag slutade jobbet (YES) och jag var med Anahita. Niiiiiiiiice

Jag ha fått papper om lägret. (IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP) Vi ska ha med oss typ 376590 grejer i EN ENDA RYGGSÄCK. WTF?
Och sen ska vi leka att vi kommer från Oceanien eftrsom det är ett "Världsläger". Vårt land heter Nauro och finns visst nånstans i Stilla Havet. ???????? I can't take it! Fast patrullen jag e med i är även Yasmine, Viktor och Birk med i :)
Och vi ska vara utan en normal toalett, dusch och säng i 10 dagar. Hur ska jag klara mig?

Ska vara med Yasmine och Sanna imorrn, kanske inte kommer uppdatering. PUSS! / Emmaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0