Inga pauser här inte!

Hello.. lite sen uppdatering menmen,

Idag hade vi ju som sagt riktig chilldag i skolan slutade ju 12:D.. men efterskolan gick jag Emma Sanna och Nina till donken och åt, passade sen på att gå till stinsen och så, men sen ringde min storasyrra och sa att vi skulle till banken för att fixa leg och kort åt mig;D Så när vi kom dit så behövde vi en bild så vi sprang ner till centrum tog as fula bilder på mig och sen en kvart innan banken stängde fixade vi allt.. jaa men det va inte slut än, nej för jag och min storasyrra skulle ta en spruta mot livmoderhalscancer, så det fixade vi och det gjorde skit ont:(
Iaf sen åkte vi till stan, mamma och min storasyrra köpte några krämer men sen åkte vi hem, åt middag och sen skulle vi till vetrinären...
Blev ett långdraget besök, och Stella träffade sin brorsdotter, haha hon va skiiiit söt:D Vetrinären som typ är hörselskadad sa massa saker om stella.. typ att hon inte borde äta torrfoder och blablabla, men Stella har typ något i hennes halsmandlar som vi måste fixa..

Aja och nu är jag hemma hos min storasyrra ska sova här, som tur e börjar jag 12 imorn så det e chill..
Haha min dag ha vait ganska upptagen och fullfart hit och dit;)

Ska nog lägga mig nu, är jätte trött!
Puss&Kram/ Dani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0