It's summer time!

Imorn åker jag till Frankrike, shit asså måste börja packa nu...
Vi ska bila så det kommer typ ta 3 dagar, och Stella ska sitta i bakluckan, så vi kan inte ha med oss så många väskor, så jag får inte ta med för mycket...men varje år blir d så att man tar med sig massa saker och man använder inte ens hälften av kläderna.. så jag måste tänka lite smart heh...
Måste dessutom samla ihop koftorna tjejerna lånade i fredags, plus lite andra lånade kläder:)

Solen e äntligen tebax, och Stella bebis ligger ute i solen och sover, gullunge!<3

Som ni vet ska jag träffa Emma klockan 4, så tills dess måste jag åtminstonde skriva en lista på vad jag ska ha med mig:)

Puss& Kram hörs senare
/ Dani


tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0