Lycka& Sorg

Jaa nu harf vi sommarlov...känns inte så.

På morgonen kom jag& Emma liiiiite sent haha men fint folk kommer sent:P
Alla va så fina, sen sa vi hejdå till lärarna sen gick vi ner till skolgården för att samlas innan vi skulle till kyrkan, då tog v i massa bilder alla stog där med paraply så det blev lite fullt haha.

I kyrkan lyssnade vi på kören och så, rektorn hade tal:)
Sen gick vi ut, och då när jag kramade Sara så kom tårarna...sen kramade man alla typ hahah, blev äntligen vän med den man bråkat med:) Sen sa jag hejdå för 20100 gången till alla hah..
Sannas pappa skjutsade mig Sanna och Emma till en exclusiv restaurang som hette.. Sdlanod' Cm, de smarta fattar;)

Nu sitter vi här hos mig och ska ladda upp bilderna.
Räkna med ett videoinlägg:D

Sanna


Sara, Elsa, Nina, Sanna,jag, Emma, Per <3


Assi, Bella, Jack, Elsa, Nicklas, Jag, Sanna.., Hamza, Felli
Madde, Emma Nina och Yasmine :D


Serg, nicklas cp ryck, och Jack:P


Och tillslut en normal bild..


Sanna och jag



Puss/
Dani

Kommentarer
Postat av: Sofia

hallå

bruden

mitt simkort är typ paj

och jag kan inte ditt hemnummer

och jag var sjuk när jag kom hem från italien så jag kunde inte komma till dig på söndagen

och jag vet fortfarande inte hur FARAO jag kan få tag på dig

men ville ändå drop by och säga

grattis i efterskott, kan knappt fatta det själv att du redan är 14!

2009-06-10 @ 19:30:19
URL: http://philipsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0