Min plattång...

..har sprängts!
Läskigt säger jag bara!
Satt och plattade håret,och när halva håret va plattat så bah hörde jag att min plattång ba BOOM och sen såg jag el...asså nivet typ när en glödlampa bränns så kan man ibland se ett blått ljus och det såg jag på min plattång..:'(
Jag blev skit rädd o bah

-nee,neee neej....

Sen sprang jag ner.. Trodde typ att allt skulle explodera i mitt rum så jag tog bara min mobil, och sen ringde jag Emma och sa att hon skulle ta med sig din plattång...för nu sitter jag i mittbena med ena sidan platt och andra afro ahha.
Mamma och pappa blev typ glada bara för att de tycker att jag plattar håret för mycket, men aja.. ska typ köpa en ny..fast likadan för den va skit bra..kostar 800 kronor som jag måste betala själv ifall inte någon gullig människa vill köpa en åt mig..?(a):D hoppas garantin gäller!!!
Aja måste fixas i helgen säger jag bara!

Emma och jag ska bussluffa.. typ gå på en buss och åka  en station ta en annan buss åka en station osv.
Kulligt:D


Puss/ dani


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0