Shooo bre;)

Hej alla, sitter här med Emma och Marce, vi kollar på Family Guy hehe, vi har packat upp med massa godis hihih, och vi ska kolla på film.

Idag i skolan hände typ inget, men det va sista mentorstiden med Sara;'(
Vi kom på Jack med att typ ha 10 chokladkakor i sitt skåp, som Maja hade bakat haha, asså han hade typ tagit 9 stycken, och hon gav honom en också, hahah jag skulle fått en men jag va så jävla mätt så Emma tog den:P
Spanskan hade typ mat med sig, så Emma och Sanna sparade en pizza slice åt miiig, för jag va på franska-.- Vi kollade på en jätte trååååkig film, men sen åt jag min GOOOOODA kebabpizza slice miihihi, :)


Aja hörs senare
Puuuusss!!/DANI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0