Taken

Hejsan:)

Igår kollade vi på taken och herregud vilken bra film det är!

Vid 6 kom tjejerna till mig och pappa kom hem med kinesisk mat, det va jätte gott men det blev ganska mycket över. Sen öppnade jag presenterna och jag fick massa fina saker:D
Efter det så cyklade vi till centrum för att hyra en film, där blev det lite kaos för mitt kort funka inte, och vi fick inte hyra filmen ifall inte någon vuxen sa att det va okej..så pappa kom dit o fixade d,  men aja sen kom vi hem med filmen och då väntade en liten överraskning från Stella som vi hade lämnat ensam en liten stund...Hon hade bajsat och gått upp på bordet som kinesiska maten var på och ätit ALLT som var öppet, hon hade ätit godis och choklad, fast dörren var stängd... jag plockade undan allt och blev lite orolig för Stellas skull för det va ju inte bra för henne.. men aja sen åt vi glass med chokladsås jordgubbar och marenger..(stavning?) och sen satte vi  på filmen herreguuuuuud vilken bra film verkligen att rekommendera:)

Sitter o kollar på den igen nu haha..

Puss/ Dani


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0