Extremt insane

HELLO!
Igår var jag på grönan med pappa & hans nya flamma haha, det var as skööönt... Och vet ni vad? JAG ÄR BÄST! JAG ÅKTE EXTREME OCH INSANE FÖR FÖRSTA GÅNGEN! Är jag inte typ sjukt bra?! Och det bästa enligt mig är ju att jag fick betalt för det! HAHA! 100 för extreme och 300 för insane, :p Och jag skulle fått 500 för fritt fall om jag inte banga ut och fick panik i sista sekunden... Aaaawkwaaard....
Träffade Pernilla i kön till vilda musen, haha, helt jsukt :p så den åkte vi och sen träffade vi varandra påväg till tåget oxå :) Miss u!
Idag har jag färgat mina ögonbryn och ögonfransar, slipepr använda mascara, wihu :) Och dessutom så klippte jag min lugg (?) varifrån det nu kom. Blev väl lite sugen antar jag, hihi.

Men nu ska jag duscha och sen kanske titta på en film... Ingen aning om avd som händer imorrn, det är ju lördag haha :D Ha det så trevligt, och än en gång, VISST ÄR JAG BRA?!

/ Emma


Kommentarer
Postat av: Din pernilla

saknar dig också bebo !

2009-05-24 @ 10:34:20
Postat av: Din pernilla

saknar dig också bebo !

2009-05-24 @ 10:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0